Barcelona
[b]"Barselona" hujumchisi Luis Suares klub sport direktori Erik Abidal bilan ziddiyat yo'qligini aytdi.
- Bizda buzilgan munosabatlar yo'q, ammo bu salbiy gaplar va ular klubdan kelgan, shuning uchun Abidalning futbolchi ekanligini hisobga olib, futbolchilar qiynalishdi.
- Jamoa ichida biz nima bo'layotganini tushundik, ammo aybni o'zimizga qo'ymasligimiz kerak. Abidal bilan yaxshi munosabatdamiz, muammolar yo'q.
- Bir necha kundan keyin u bilan uchrashdik. Ha, keyin bir narsa haqida gapirish qiyin edi, lekin oxirida jamoa sardorlari bilan suhbat bo'lib o'tdi. Menimcha, hammasi joyida edi », - dedi Suares.[/b]
UB
Fikrlar 0