[readimg]http://uzfifa.net/uzfifa/images/uzfifa_net-548820_original.jpg[/readimg] "Formula-1" poygalari bo'yicha 6 karra chempion bugun bo'lib o'tadigan "Real" - "Barselona" uchrashuvi oldidan o'z taxminini bildirdi. "Taxminim - " Barselona" "El Klasiko"da 3:1 hisobida g'alabaga erishadi", deb yozadi poygachi o'z tvitterida. SHuningdek, u " Barselona"ning ashaddiy muxlisi ekanligini ham yozib o'tgan. "Libos uchun " Barselona"ga katta rahmat. Sizlarning ashaddiy muxlisingizman va "Klasiko"da sizga muxlislik qilaman", - dedi Xemilton.