Barcelona
[readimg]http://uzfifa.net/uzfifa/images/uzfifa_net-548820_original.jpg[/readimg]
"Formula-1" poygalari bo'yicha 6 karra chempion bugun bo'lib o'tadigan "Real" - "Barselona" uchrashuvi oldidan o'z taxminini bildirdi.
"Taxminim - " Barselona" "El Klasiko"da 3:1 hisobida g'alabaga erishadi", deb yozadi poygachi o'z tvitterida.
SHuningdek, u " Barselona"ning ashaddiy muxlisi ekanligini ham yozib o'tgan.
"Libos uchun " Barselona"ga katta rahmat. Sizlarning ashaddiy muxlisingizman va "Klasiko"da sizga muxlislik qilaman", - dedi Xemilton.
UB
Fikrlar 1
Malades