Barcelona
← Yangiliklarga qaytish
Barcelona
Mendi - "Barselona" o'rniga "Real" ga o'tish haqida: "Bu oson edi. Zidan meni ko'ndirishi shart emas"
[b]"Real" himoyachisi Ferlan Mendi nima uchun "Barselona" ga emas, poytaxt klubiga o'tganligini izohladi.
- Bu "Real", hamma narsa oddiy. Zidan ham plyus edi.
- U meni ishontirishga majbur emas edi. Biz bu haqda gaplashdik, lekin uzoq vaqt muhokama qilishning hojati yo'q edi.
- "Klassiko" juda o'ziga xos o'yin. Ikkala jamoa ham ishtiyoq bilan o'ynashadi.
- Qanday bo'lmasin, ikkala klub ham g'alabaga muhtoj. Sarlavha xavf ostida, keyin yana ko'p uchrashuvlar bo'lsin ”, dedi Mendi Telefootga bergan intervyusida.
Manba: sport.ru[/b]
UB
Fikrlar 0