Barcelona
← Yangiliklarga qaytish
Barcelona
Seten: "Modomiki bu mag'lubiyat unchalik muhim emas. Ular bir ochko oldinda, hamma narsa o'zgarishi mumkin"
[b]"Barselona" bosh murabbiyi Kike Seten "Real" bilan bo'lib o'tgan La Liga (0: 2) uchrashuvining natijalarini sarhisob qildi.
- O'ylashimcha, biz birinchi bo'limni yaxshi o'tkazdik, ular esa ikkinchi. Ikkinchi bo'limni juda yaxshi boshladik, ammo noaniq paslarni amalga oshira boshladik. Biz "Real" ni g'alaba bilan tabriklashimiz kerak.
- Ba'zan siz o'ynashni xohlayotganingizda, mag'lubiyatga uchrash odatiy hol. Ammo raqib sizni juda qattiq bosganda, bu qiyinlashadi. Biz "Real" futbolchilariga hurmat bilan qarashimiz kerak.
- Messi juda muhim o'yinchi. Ammo bitta o'yinchi bilan ovora bo'lmaslik kerak. Bugun u shunchalik uyg'un ediki, u [yakka g'alaba qozona olmadi].
- Hozircha bu mag'lubiyat unchalik muhim emas. Ular oldinda, va hamma narsa o'zgarishi mumkin ", dedi Seten.
Manba: sports.ru[/b]
UB
Fikrlar 0