Ilaix Moriba (Barsa B): "Men har bir daqiqada jamoamga foyda keltirishim kerak.Agar meni birinchi jamoaga olib o'tishsa, menga berilgan imkoniyatdan unumli foydalanishga harakat qilaman" Manba: fcbarcelona.com