Barcelona
“Man Siti” ustozi koronavirus tarqalishining xavfi tufayli o'yinlarning muxlislarsiz o'tkazilishiga munosabat bildirdi.
“Tomoshabinlarsiz o'ynasa bo'ladimi? Vazifamizni o'z muxlislarimiz uchun amalga oshiramiz. Agar ular kela olmas ekan, o'ynashdan hech qanday ma'no yo'q. Men Chempionlar Ligasi yoki Premer-ligada tribunalardagi ishqibozlarsiz o'ynashni xohlamagan bo'lardim”,deydi ispaniyalik mutaxassis.
UB
Fikrlar 0