Barcelona
"Barselona"ning sabr kosasi to'ldi. "Ko'k-anorrang"larning raxbariyat a'zolari Dembelening doimiy jaroxatlaridan charchadi, va yaqinlashib kelayotga yozgi transferlar chog'ida uni sotib yuborishmoqchi.
Manba: Goal
UB
Fikrlar 3
Davno yuqatiwkire
E zör endi kallasi iwlabdi
Yöqolib ketsin