[readimg]http://uzfifa.net/uzfifa/images/uzfifa_net-552629_original.jpg[/readimg] "Barselona"ga qarshi 2ta o'yin o'tkazganmiz. Birinchisida " Barselona"ga qarshi o'ynaganmiz, ikkinchisida esa bosh hakam Deniz Aytekin raqibimiz bo'lgan. Agarda o'shanda VAR bo'lganida biz navbatdagi bosqichga chiqqan bo'lardik", - dedi Emeri. O'shanda Parijdagi ilk o'yinda PSJ 4:0 hisobida g'alabaga erishgandi. " Barselona" esa Kataloniyada 6:1 hisobini qayd etib, keyingi bosqichga chiqqandi.