Barcelona
Intervyuchi: Messi haqida fikr bildiring.
Enrlike: Messi? Kim u? Xazil, xazil. Messi xaqida qancha gapirsangiz xam kam. Messi xaqida soatlab, kunlab, haftalab, yillab gaplashsangiz xam kam. Boshqa futbolchilarga xurmatni saqlagan xolda aytamanki, Sizlar Messining darajasidan ancha orqadasizlar.
Intervyuchi: E'tiboringiz uchun raxmat, sog' bo'ling.
Manba: Barca 24h
UB
Fikrlar 1
Barcelonaga qayt enrike