Barcelona
[readimg]https://en.as.com/en/imagenes/2019/09/28/football/1569695237_258638_noticia_normal.jpg[/readimg]
[b]Ter Shtegen: "Barselona"dagi birinchi yilimdan keyin, klub rahbariyatiga jamoadagi holatimdan mamnun emasligimni aytgan edim. Ikkinchi mavsumdan keyin esa ularga vaziyat bunday davom etmasligi kerakligini aytganman. O'shanda boshqa klubga o'tishni rejalashtirgan edim.[/b]
UB
Fikrlar 0