Barcelona
[readimg]http://uzfifa.net/uzfifa/images/uzfifa_net-543945_original.jpg[/readimg]
[b]Karlo Anchelotti Messining “Barselona” rahbariyati bilan muammolariga munosabatini bildirdi.
“ Messini APLda ko'rish ajoyib ish bo'lardi. Biroq bu deyarli amalga oshmaydigan holat. Messi— “ Barselona” afsonasi. Leo faoliyatini “ Barselona”da yakunlashga hozirlanayotganiga ishonaman”,— deydi Anchelotti.[/b]
UB
Fikrlar 1
Papa karloyam xar xil gapirvotti