Barcelona
[b]Karles Peres ("Roma"): "Men buyerga ajoyib klubdan kelganman, "Roma" meni qo'yib yubormoqchimas. Menimcha Romaga o'tganim bu mening oldinga tashlagan eng katta qadamim, men buyerda o'zimni yaxshi his qilyapman." Men har doim" Roma "ni ajoyib klub sifatida ko'rganman."Barselona"- bu mening o'tmishim va" Roma "mening sovg'am. Men to'rt yarim yilga Roma bilan shartnoma imzoladim va mening fikrim - buyerda qolish. " Peres: "Birinchi o'yinimda Italiya ligasi qanchalik agressiv ekanligini angladim. Ikkinchi o'yinda o'zimni ancha qulay his qildim."
Manba: Via Marca[/b]
UB
Fikrlar 2
Kelajakda kotta yigit bolib ket
Borgan joyinda toshde qot Carles