Deku: "Barselona" ketgan futbolchilarning bir qismi bilan xayrlashishni istamadi"

"Barselona" sport direktori Deku klubning yozgi transfer oynasidagi ishi haqida o'z fikrlari bilan o'rtoqlashdi.
O'tgan yozda Usmon Dembele, Frank Kessie, Niko, Abde Ezzazuli , Serxio Buskets va Jordi Alba va bir qator futbolchilar jamoani tark etishdi. Ansu Fatiga ijara asosida o'ynashga ruxsat berildi.
“Biz ko'proq o'yinchilarni tarkibimizda saqlashni rejalashtirgan edik, lekin ularning ko'plari tez-tez o'ynashni xohlashdi, shuning uchun ular bizni tark etishga qaror qildi. Jamoamizning hozirgi ko'rinishidan mamnunman", - dedi Deku.
O'xshash yangiliklar
13:53 Fati haqida
Izoh qoldirish
Bo'limlar
Muloqot (320/+0)
Yangiliklar (38265/+3)
UzFIFA Yangiliklari (23.06.2026)
Futbol TV Yangiliklari (23.06.2026)
ONLINE TV (47) LIVE
Futbolchilar haqida (22)
Futbolchilar rasmlari (601)new
Hafta faollarii TOP-30
La-Liga to'purarlar TOP-30
Foydalanuvchilar (1868)
Eng ko'p o'qilgan
17-Iyun
00:50
18-Iyun
15:40
20-Iyun
17:40
FC BARCELONA O'YINLARI
Futbolchilar hayotidan (Instagram)
374