Simeone: "Biz g'alaba qozonishimiz yoki durang o'ynashimiz mumkin edi"

Madridning "Atletiko" klubi bosh murabbiyi Diego Simeonening fikricha, uning jamoasi "Barselona"ga qarshi o'yinda ko'prog'iga loyiq edi.
"O'tgan mavsumda "Barsa"ni 2:1 hisobida mag'lub etgan edik, ammo o'shanda raqib 5:2 hisobida g'alaba qozonishga loyiq edi. Bugun 1:3 hisobida yutqazdik, ammo durang o'ynash yoki hatto g'alaba qozonish uchun etarlicha imkoniyatlarga ega bo'ldik", - dedi Simeone matbuot anjumanida.
"Barselona" 37 ochko bilan 1-o'rinda bormoqda. Keyingi o'rinlarda Madridning "Real" (33), "Vilyarreal" (32) va "Atletiko" (31) klublari bormoqda.
O'xshash yangiliklar
Izoh qoldirish
Bo'limlar
Muloqot (320/+0)
Yangiliklar (38265/+2)
UzFIFA Yangiliklari (23.06.2026)
Futbol TV Yangiliklari (23.06.2026)
ONLINE TV (47) LIVE
Futbolchilar haqida (22)
Futbolchilar rasmlari (601)new
Hafta faollarii TOP-30
La-Liga to'purarlar TOP-30
Foydalanuvchilar (1868)
Eng ko'p o'qilgan
17-Iyun
00:50
18-Iyun
15:40
20-Iyun
17:40
FC BARCELONA O'YINLARI
Futbolchilar hayotidan (Instagram)
248