"Barselona" "Chelsi"ning ikki o'yinchisini ijaraga olmoqchi
"Barselona" qishki transfer oynasida jamoaning hujum imkoniyatini oshirmoqchi.
"Ko'k-anorranglilar" short-listida "Chelsi"ning ikki futbolchisi bor. Kataloniyaliklar Timo Verner va Xakim Ziesh bilan shartnoma imzolashmoqchi.
"Barsa" rahbariyati ikki o'yinchini keyinchalik xarid qilish huquqi bilan mavsum so'nggiga qadar ijaraga olishni rejalashtirmoqda.
Kataloniya klubi Ansu Fatining doimiy jarohati, shuningdek Serxio Agueroning muammosi sabab hujumda doimiy o'yinchilar etishmovchiligini his qilmoqda. Niderlandiyalik Lyuk de Yong esa yangi murabbiylar shtabining o'yin kontseptsiyasiga to'g'ri kelmaydi.
O'xshash yangiliklar
14:50 Globe Soccer Awards tomonidan yilning eng yaxshi yosh futbolchisi sovriniga nomzodlar e'lon qilindi
Izoh qoldirish
Bo'limlar
Muloqot (320/+0)
Yangiliklar (38264/+4)
UzFIFA Yangiliklari (22.06.2026)
Futbol TV Yangiliklari (22.06.2026)
ONLINE TV (47) LIVE
Futbolchilar haqida (22)
Futbolchilar rasmlari (601)new
Hafta faollarii TOP-30
La-Liga to'purarlar TOP-30
Foydalanuvchilar (1868)
Eng ko'p o'qilgan
17-Iyun
00:50
18-Iyun
15:40
20-Iyun
17:40
FC BARCELONA O'YINLARI
Futbolchilar hayotidan (Instagram)
292