Flik "Barselona"ning 5:3 hisobidagi g'alabasiga munosabat bildirdi

"Barselona" bosh murabbiyi Xans-Diter Flik "Betis"ga (5:3) qarshi o'yindan olgan taassurotlari bilan o'rtoqlashdi.
"Biz o'yinni yaxshi o'tkazdik - ayniqsa birinchi bo'limni. Ikkinchi bo'lim oxiriga yaqin futbolchilar juda charchab qolishdi. Muvaffaqiyatsiz so'nggi daqiqalar haqida gapirish mumkin, lekin men ijobiy jihatlarga e'tibor qaratishni afzal ko'raman - men uchun bugungi o'yin muvaffaqiyatli bo'ldi. To'pni ko'p nazorat qildik. Muxlislar, futbolchilar va klub uchun xursandman," - deya Flikning so'zlarini keltiradi Barca Universal.
O'xshash yangiliklar
Izoh qoldirish
Bo'limlar
Muloqot (320/+0)
Yangiliklar (38265/+2)
UzFIFA Yangiliklari (23.06.2026)
Futbol TV Yangiliklari (23.06.2026)
ONLINE TV (47) LIVE
Futbolchilar haqida (22)
Futbolchilar rasmlari (601)new
Hafta faollarii TOP-30
La-Liga to'purarlar TOP-30
Foydalanuvchilar (1868)
Eng ko'p o'qilgan
17-Iyun
00:50
18-Iyun
15:40
20-Iyun
17:40
FC BARCELONA O'YINLARI
Futbolchilar hayotidan (Instagram)
367