Feliks: "Joriy mavsum "Barselona" bilan sovrin yutmoqchiman"

Kataloniyaning "Barselona" klubi futbolchisi Joau Feliks joriy mavsumdagi maqsadlari haqida gapirdi.
Eslatib o'tamiz, Portugaliya terma jamoasi futbolchisi "ko'k-anorranglilar" safida "Atletiko Madrid"dan ijara asosida to'p surmoqda.
"Men bu mavsumda "Barselona" bilan sovrinlar yutmoqchiman. Men bu erda bo'lganimda imkon qadar ko'proq zavqlanishni xohlayman. Kelajakda nima bo'lishini ko'ramiz", - dedi Feliks Barca Universal bilan suhbatda.
Oldinroq, "Barselona" sport direktori Deku agar Feliks joriy mavsumda yaxshi o'yin ko'rsatsa, rahbariyat uni doimiy ravishda sotib olish uchun barcha sa'y-harakatlarini amalga oshirishini aniq aytgandi. Xuddi shu narsa boshqa portugaliyalik Joau Kanseluga ham tegishli.
O'xshash yangiliklar
Izoh qoldirish
Bo'limlar
Muloqot (320/+0)
Yangiliklar (38267/+4)
UzFIFA Yangiliklari (23.06.2026)
Futbol TV Yangiliklari (23.06.2026)
ONLINE TV (47) LIVE
Futbolchilar haqida (22)
Futbolchilar rasmlari (601)new
Hafta faollarii TOP-30
La-Liga to'purarlar TOP-30
Foydalanuvchilar (1868)
Eng ko'p o'qilgan
17-Iyun
00:50
18-Iyun
15:40
20-Iyun
17:40
FC BARCELONA O'YINLARI
Futbolchilar hayotidan (Instagram)
274