Flik: "Bizda 20 ta imkoniyat bo'ldi, ammo gol ura olmadik"

"Barselona" ustozi jamoaning "Leganes"ga qanday yutqazganini (0:1) tushuna olmayapti.
"Bu yaxshi o'yin bo'lmadi. Birinchi muammo o'yinning dastlabki besh daqiqasida kontsentratsiyaning yo'qligi bo'ldi.
Bu mag'lubiyatni tushunish juda qiyin. Biz erta gol o'tkazib yubordik. Bizda 20 ta imkoniyat bo'ldi, ammo gol ura olmadik.
Bundan saboq olishimiz kerak. Bir necha kun ichida juda ko'p qiyin o'yinlar o'tkazdik, jamoa bunga ko'nikmagandi. Buning ustida ishlashimiz kerak", dedi Flik
O'xshash yangiliklar
12:40 "Inter" va "Yuventus" qiziqish bildirayotgan "Borussiya" futbolchisi "Barselona"dan taklif kutmoqda
Izoh qoldirish
Bo'limlar
Muloqot (320/+0)
Yangiliklar (38264/+4)
UzFIFA Yangiliklari (22.06.2026)
Futbol TV Yangiliklari (22.06.2026)
ONLINE TV (47) LIVE
Futbolchilar haqida (22)
Futbolchilar rasmlari (601)new
Hafta faollarii TOP-30
La-Liga to'purarlar TOP-30
Foydalanuvchilar (1868)
Eng ko'p o'qilgan
17-Iyun
00:50
18-Iyun
15:40
20-Iyun
17:40
FC BARCELONA O'YINLARI
Futbolchilar hayotidan (Instagram)
282