Flik: "Reshford ajoyib futbolchi, uni anchadan beri kuzatib kelaman"

"Barselona" bosh murabbiyi Xans-Diter Flik "Manchester Yunayted"dan Kataloniya klubiga ijara asosida o'tgan hujumchi Markus Reshford haqida gapirdi.
"Markus - ajoyib o'yinchi, men uni ko'p yillar davomida kuzatib kelaman. U juda zo'r, va umid qilamizki, u jamoa bilan yangi mavsumda buni ko'rsata oladi", - dedi Flik Sport.es bilan suhbatda.
Markus Reshford - "Manchester Yunayted" akademiyasining bitiruvchisi, u o'tgan mavsumning ikkinchi qismini "Aston Villa"da ijara asosida o'tkazdi. Futbolchi o'tgan klub mavsumida 41 ta o'yinda 11 ta gol urdi va 9 ta golli uzatmani amalga oshirdi. Bundan tashqari, 2016 yildan buyon Markus Reshford Angliya terma jamoasi sharafini himoya qilib kelmoqda.
O'xshash yangiliklar
Izoh qoldirish
Bo'limlar
Muloqot (320/+0)
Yangiliklar (38260/+9)
UzFIFA Yangiliklari (22.06.2026)
Futbol TV Yangiliklari (22.06.2026)
ONLINE TV (47) LIVE
Futbolchilar haqida (22)
Futbolchilar rasmlari (601)new
Hafta faollarii TOP-30
La-Liga to'purarlar TOP-30
Foydalanuvchilar (1868)
Eng ko'p o'qilgan
17-Iyun
00:50
18-Iyun
15:40
20-Iyun
17:40
FC BARCELONA O'YINLARI
Futbolchilar hayotidan (Instagram)
316