"Barsa" ketma-ket ikkinchi marta Ispaniya Kubogi yarim finaliga chiqdi

«Barselona» ketma-ket ikkinchi bor Ispaniya Kubogi yarim finaliga chiqdi.
Kataloniyaliklar chorak finalda safarda «Albasete»ni 2:1 hisobida mag'lub etishdi. Bungacha bo'lgan bosqichlarda «ko'k-anorranglilar» «Gvadalaxara» (2:0) va «Rasing» (2:0) to'siqlaridan o'tishgan edi.
«Barselona» — turnirning amaldagi g'olibi hisoblanadi. O'tgan yili finalda Madridning «Real» klubi 3:2 hisobida mag'lub etilgandi.
O'xshash yangiliklar
Izoh qoldirish
Bo'limlar
Muloqot (320/+0)
Yangiliklar (38263/+11)
UzFIFA Yangiliklari (22.06.2026)
Futbol TV Yangiliklari (22.06.2026)
ONLINE TV (47) LIVE
Futbolchilar haqida (22)
Futbolchilar rasmlari (601)new
Hafta faollarii TOP-30
La-Liga to'purarlar TOP-30
Foydalanuvchilar (1868)
Eng ko'p o'qilgan
17-Iyun
00:50
18-Iyun
15:40
20-Iyun
17:40
FC BARCELONA O'YINLARI
Futbolchilar hayotidan (Instagram)
260