Flik: "Real" - mening ishim emas"

"Barselona" bosh murabbiyi Xans-Diter Flik "Real"ga qarshi bo'lajak o'yin haqida fikr bildirdi.
"Men faqat o'z jamoamga e'tibor qarataman. Agar g'alaba qozonsang - mavsumning qolgan qismiga ishonch hosil qilasan. Bu mantiqiy. Biz doimo ijobiy fikrlaymiz. Jamoamga nisbatan yaxshi munosabatdaman va bu eng muhimi. "Real" - mening ishim emas. Ular ham biz kabi ajoyib jamoa," - dedi Flik matbuot anjumanida.
O'xshash yangiliklar
Izoh qoldirish
Bo'limlar
Muloqot (320/+0)
Yangiliklar (38267/+3)
UzFIFA Yangiliklari (23.06.2026)
Futbol TV Yangiliklari (23.06.2026)
ONLINE TV (47) LIVE
Futbolchilar haqida (22)
Futbolchilar rasmlari (601)new
Hafta faollarii TOP-30
La-Liga to'purarlar TOP-30
Foydalanuvchilar (1870 / +2)
Eng ko'p o'qilgan
17-Iyun
00:50
23-Iyun
17:20
«Barselona» Xulian Alvares transferi bo'yicha yangi taklif tayyorlamoqda
O'qildi: 762960 - Fikirlar: 0
O'qildi: 762960 - Fikirlar: 0
18-Iyun
15:40
FC BARCELONA O'YINLARI
Futbolchilar hayotidan (Instagram)
355